Saloniki w czasie pandemii

Pandemia koronawirusa zmieniła system sprzedaży w salonikach Kolportera, ale nie spowodowała ograniczeń w dostępności do prasy i innych produktów, oferowanych przez te punkty. We wszystkich wprowadzono natomiast dodatkowe środki bezpieczeństwa.
Prasa broni się przed koronawirusem

Epidemia koronawirusa nie wpłynęła drastycznie na sprzedaż prasy – wynika z analiz prowadzonych przez Kolportera.  
Gracze Lotto polubili płatności kartą

Klienci saloników, kupujący zakłady Lotto, coraz chętniej płacą za nie kartą. Taka możliwość pojawiła się w sieci Kolportera pod koniec ubiegłego roku.
Saloniki Kolportera z wyższym obrotem

O blisko 8 proc. wzrosły w 2019 roku średnie obroty saloniku Kolportera, w stosunku do poprzednich 12 miesięcy. W porównaniu z rokiem 2017 to już wzrost o ok. 17 procent.
Promocja „Grześków” w salonikach Kolportera

Saloniki Kolportera są jednym z partnerów akcji „2 miliony Grześków do wygrania”. Klienci mogą korzystać z tej promocji aż do 30 kwietnia br.
Książkowe hity w salonikach Kolportera

Ponad 400 tysięcy książek sprzedano w 2019 r. w salonikach Kolportera. Bestsellerem roku okazały się „Księgi Jakubowe” Olgi Tokarczuk.
Nowe naczepy w Logistyce Centralnej Kolportera

Pod koniec ubiegłego roku do warszawskiego Oddziału Logistyki Centralnej Kolportera trafiło 9 nowych naczep Wielton, którymi rozwożone są czasopisma do oddziałów terenowych Kolportera w całej Polsce.  
Zapewniamy stabilność rynku

Rozmowa z Grzegorzem Fibakiewiczem, prezesem Kolportera.
Kolporter stawia na ekologię

Kolporter od lat prowadzi działania proekologiczne i systematycznie wprowadza w życie różnorodne projekty służące ochronie środowiska naturalnego.
Kolporter dziękuje

Zarząd Kolportera i pracownicy wyrażają najgłębsze uznanie oraz podziękowania dla wszystkich osób, zapewniających w tym wyjątkowo trudnym okresie stabilne funkcjonowanie rynku prasowego.
Saloniki w czasie pandemii

Pandemia koronawirusa zmieniła system sprzedaży w salonikach Kolportera, ale nie spowodowała ograniczeń w dostępności do prasy i innych produktów, oferowanych przez te punkty. We wszystkich wprowadzono natomiast dodatkowe środki bezpieczeństwa.
Prasa broni się przed koronawirusem

Epidemia koronawirusa nie wpłynęła drastycznie na sprzedaż prasy – wynika z analiz prowadzonych przez Kolportera.  
Gracze Lotto polubili płatności kartą

Klienci saloników, kupujący zakłady Lotto, coraz chętniej płacą za nie kartą. Taka możliwość pojawiła się w sieci Kolportera pod koniec ubiegłego roku.
Saloniki Kolportera z wyższym obrotem

O blisko 8 proc. wzrosły w 2019 roku średnie obroty saloniku Kolportera, w stosunku do poprzednich 12 miesięcy. W porównaniu z rokiem 2017 to już wzrost o ok. 17 procent.
Promocja „Grześków” w salonikach Kolportera

Saloniki Kolportera są jednym z partnerów akcji „2 miliony Grześków do wygrania”. Klienci mogą korzystać z tej promocji aż do 30 kwietnia br.
Książkowe hity w salonikach Kolportera

Ponad 400 tysięcy książek sprzedano w 2019 r. w salonikach Kolportera. Bestsellerem roku okazały się „Księgi Jakubowe” Olgi Tokarczuk.
Nowe naczepy w Logistyce Centralnej Kolportera

Pod koniec ubiegłego roku do warszawskiego Oddziału Logistyki Centralnej Kolportera trafiło 9 nowych naczep Wielton, którymi rozwożone są czasopisma do oddziałów terenowych Kolportera w całej Polsce.  
Zapewniamy stabilność rynku

Rozmowa z Grzegorzem Fibakiewiczem, prezesem Kolportera.
Kolporter stawia na ekologię

Kolporter od lat prowadzi działania proekologiczne i systematycznie wprowadza w życie różnorodne projekty służące ochronie środowiska naturalnego.
2
3
4
5
6
7
8