„Śmiej się z… UPS” – nowa akcja w salonikach Kolportera

„Kto się bawi i chlapie, ten nagrody MOLA łapie!” – takie hasło zachęca do udziału w promocji konsumenckiej „Śmiej się z… UPS”, który 16 kwietnia br. wystartował w sieci saloników Kolportera.
„1-2-3 ucztujesz Ty!” – nowa akcja w salonikach Kolportera

Specjalny kod umożliwiający zakup trzech pizz w cenie jednej to nagroda, która czeka na klientów, którzy kupią w saloniku Kolportera dwa premiowane napoje koncernu PepsiCo. Promocja ruszyła 3 kwietnia i będzie trwać do końca miesiąca.
Kolporter uruchomił bezpłatny portal dla sprzedawców

Kolporter uruchomił specjalny, bezpłatny portal do wszechstronnej komunikacji ze swoimi kontrahentami.
Fartuszki WINIARY w salonikach Kolportera

Od 1 marca w salonikach prasowych Kolportera trwa akcja „Odbierz fartuszek z kolekcji WINIARY”.
Góralki Ciacho – nowe ciastka w salonikach

Marka Góralki, znana dotychczas z chrupiących wafelków, wprowadza na rynek nowe produkty w nowej kategorii – wyjątkowe Góralki Ciacho. Można je kupić również w sieci saloników Kolportera, podobnie jak wafelki Góralki.
Kolporter nie boi się zakazu handlu w niedzielę

– Zakładamy, że ustawa o zakazie handlu w niedzielę nie powinna wpłynąć negatywnie na nasz biznes – twierdzą przedstawiciele Kolportera. Ale zastrzegają – ryzyko jest, bo ostateczne skutki pozostają wielką niewiadomą dla całego sektora handlowego.
Nietypowy salonik Kolportera – wizytówką Kielc

Najbardziej oryginalny salonik Kolportera działa od grudnia ub. roku na kieleckim Rynku. To wierna replika secesyjnego kiosku z początków XX wieku.
Rośnie sprzedaż gier w salonikach Kolportera

O ponad 60 proc. – w porównaniu do 2016 r. – wzrosła w salonikach Kolportera w 2017 r. sprzedaż produktów gamingowych. To m.in. doładowania do platform Steam i Origin, doładowania do konsol, karty Google Play oraz różnego rodzaju gry.
Wydawcy stawiają na promocje

Ponad 1000 różnego rodzaju akcji promocyjnych przeprowadzili w 2017 r. – za pośrednictwem Kolportera – wydawcy prasy. Promowano zarówno nowe tytuły, jak i będące już w sprzedaży.
Rośnie popularność akcji „buy & get” w salonikach Kolportera

Kilka tysięcy klientów wzięło udział w wiosennej akcji promocyjnej „1-2-3 ucztujesz Ty!”, organizowanej przez Telepizzę i koncern PepsiCo, we współpracy z Kolporterem.
„Śmiej się z… UPS” – nowa akcja w salonikach Kolportera

„Kto się bawi i chlapie, ten nagrody MOLA łapie!” – takie hasło zachęca do udziału w promocji konsumenckiej „Śmiej się z… UPS”, który 16 kwietnia br. wystartował w sieci saloników Kolportera.
„1-2-3 ucztujesz Ty!” – nowa akcja w salonikach Kolportera

Specjalny kod umożliwiający zakup trzech pizz w cenie jednej to nagroda, która czeka na klientów, którzy kupią w saloniku Kolportera dwa premiowane napoje koncernu PepsiCo. Promocja ruszyła 3 kwietnia i będzie trwać do końca miesiąca.
Kolporter uruchomił bezpłatny portal dla sprzedawców

Kolporter uruchomił specjalny, bezpłatny portal do wszechstronnej komunikacji ze swoimi kontrahentami.
Fartuszki WINIARY w salonikach Kolportera

Od 1 marca w salonikach prasowych Kolportera trwa akcja „Odbierz fartuszek z kolekcji WINIARY”.
Góralki Ciacho – nowe ciastka w salonikach

Marka Góralki, znana dotychczas z chrupiących wafelków, wprowadza na rynek nowe produkty w nowej kategorii – wyjątkowe Góralki Ciacho. Można je kupić również w sieci saloników Kolportera, podobnie jak wafelki Góralki.
Kolporter nie boi się zakazu handlu w niedzielę

– Zakładamy, że ustawa o zakazie handlu w niedzielę nie powinna wpłynąć negatywnie na nasz biznes – twierdzą przedstawiciele Kolportera. Ale zastrzegają – ryzyko jest, bo ostateczne skutki pozostają wielką niewiadomą dla całego sektora handlowego.
Nietypowy salonik Kolportera – wizytówką Kielc

Najbardziej oryginalny salonik Kolportera działa od grudnia ub. roku na kieleckim Rynku. To wierna replika secesyjnego kiosku z początków XX wieku.
Rośnie sprzedaż gier w salonikach Kolportera

O ponad 60 proc. – w porównaniu do 2016 r. – wzrosła w salonikach Kolportera w 2017 r. sprzedaż produktów gamingowych. To m.in. doładowania do platform Steam i Origin, doładowania do konsol, karty Google Play oraz różnego rodzaju gry.
Wydawcy stawiają na promocje

Ponad 1000 różnego rodzaju akcji promocyjnych przeprowadzili w 2017 r. – za pośrednictwem Kolportera – wydawcy prasy. Promowano zarówno nowe tytuły, jak i będące już w sprzedaży.
2
3
4
5
6
7
8