W salonikach Kolportera rośnie sprzedaż książek

O ok. 6 proc. wzrosła w 2018 r. w salonikach Kolportera sprzedaż książek. – To efekt coraz bogatszej oferty, ale także podejmowanych działań promocyjnych – uważają przedstawiciele spółki.
Skokowy wzrost dostaw prasy do małych miejscowości

Kolporter w 2018 r. znacząco zwiększył dostawę prasy do małych miejscowości. Liczba punktów obsługiwanych przez dystrybutora i zlokalizowanych w miejscowościach liczących poniżej 5 tys. mieszkańców wzrosła w stosunku do 2017 r. o ok. 43 proc.
Krwiodawcy ze Złotego Biurowca

Pracownicy spółek należących do Krzysztofa Klickiego przekazali blisko 110 litrów krwi w organizowanych, wspólnie z Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kielcach, akcjach honorowego oddawania krwi.
Saloniki Kolportera bez spadków sprzedaży prasy

Wbrew powszechnej tendencji rynkowej saloniki Kolportera nie zanotowały w 2018 r. spadku  sprzedaży prasy. W porównaniu do 2017 r. średnia roczna sprzedaż gazet, czasopism i kolekcji wydawniczych w przeliczeniu na jeden punkt sieci Kolportera wzrosła o ok. 1 procent.
32 miliony kilometrów z prasą

Ponad 32 miliony kilometrów przejechali w 2018 r. kierowcy Kolportera. Przewieźli w sumie blisko 110 tys. ton gazet i czasopism.
Karty Amazon w salonikach Kolportera

Karty Podarunkowe Amazon.de – największej na świecie strony zakupowej – są już dostępne w salonikach Kolportera.
Herbatniki ETi – nowość w salonikach

Do oferty sieci saloników Kolportera wprowadzono rynkową nowość – herbatniki znanej firmy ETi.
Karty podarunkowe Allegro w ofercie saloników Kolportera

Oferta saloników Kolportera poszerzyła się o karty podarunkowe Allegro. To ciekawa propozycja na prezent dla osób lubiących robić zakupy przez Internet.
Wydawcy premiują sprzedawców

Wydawcy prasy coraz chętniej organizują konkursy dla sprzedawców. Od początku września br., w punktach obsługiwanych przez Kolportera, przeznaczyli na ten cel już ponad 100 tys. zł.
Ewolucja rynku sprzedaży prasy

W ostatnich latach zmienił się podział polskiego rynku pod względem formatów punktów sprzedaży. Ubyło małych indywidualnych sklepów i kiosków, przybyło natomiast supermarketów, dyskontów i sklepów convenience. Kolporter od lat dostosowuje się do zmian na rynku, docierają...
W salonikach Kolportera rośnie sprzedaż książek

O ok. 6 proc. wzrosła w 2018 r. w salonikach Kolportera sprzedaż książek. – To efekt coraz bogatszej oferty, ale także podejmowanych działań promocyjnych – uważają przedstawiciele spółki.
Skokowy wzrost dostaw prasy do małych miejscowości

Kolporter w 2018 r. znacząco zwiększył dostawę prasy do małych miejscowości. Liczba punktów obsługiwanych przez dystrybutora i zlokalizowanych w miejscowościach liczących poniżej 5 tys. mieszkańców wzrosła w stosunku do 2017 r. o ok. 43 proc.
Krwiodawcy ze Złotego Biurowca

Pracownicy spółek należących do Krzysztofa Klickiego przekazali blisko 110 litrów krwi w organizowanych, wspólnie z Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kielcach, akcjach honorowego oddawania krwi.
Saloniki Kolportera bez spadków sprzedaży prasy

Wbrew powszechnej tendencji rynkowej saloniki Kolportera nie zanotowały w 2018 r. spadku  sprzedaży prasy. W porównaniu do 2017 r. średnia roczna sprzedaż gazet, czasopism i kolekcji wydawniczych w przeliczeniu na jeden punkt sieci Kolportera wzrosła o ok. 1 procent.
32 miliony kilometrów z prasą

Ponad 32 miliony kilometrów przejechali w 2018 r. kierowcy Kolportera. Przewieźli w sumie blisko 110 tys. ton gazet i czasopism.
Karty Amazon w salonikach Kolportera

Karty Podarunkowe Amazon.de – największej na świecie strony zakupowej – są już dostępne w salonikach Kolportera.
Herbatniki ETi – nowość w salonikach

Do oferty sieci saloników Kolportera wprowadzono rynkową nowość – herbatniki znanej firmy ETi.
Karty podarunkowe Allegro w ofercie saloników Kolportera

Oferta saloników Kolportera poszerzyła się o karty podarunkowe Allegro. To ciekawa propozycja na prezent dla osób lubiących robić zakupy przez Internet.
Wydawcy premiują sprzedawców

Wydawcy prasy coraz chętniej organizują konkursy dla sprzedawców. Od początku września br., w punktach obsługiwanych przez Kolportera, przeznaczyli na ten cel już ponad 100 tys. zł.
1
2
3
4
5
6
7