Więcej nośników w ofercie Kolportera

temu

Kolporter rozwija ofertę nośników, wspierających sprzedaż prasy. Dzięki temu – jak twierdzą przedstawiciele spółki – wydawcy i sprzedawcy mogą znacząco zwiększać sprzedaż wybranych tytułów.
Kolekcje wydawnicze stale na topie

temu

Kolekcje zabawek, gadżetów, naklejek czy książek to dziś stała część oferty wydawców prasowych. Zdaniem przedstawicieli Kolportera są istotnym elementem rynku prasowego i jedną z najdynamiczniej rozwijających się kategorii.
Propozycje wydawnicze na Mundial

temu

W związku z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej oferta dystrybucyjna Kolportera poszerzyła się o publikacje, przygotowane przez wydawców z myślą o kibicach.
Kolporter pozytywnie o rynku prasowym w 2017 r.

temu

Rośnie zainteresowanie czytelników czasopismami religijnymi oraz zajmującymi się zdrowiem i medycyną. Coraz chętniej sięgamy również po czasopisma dla pań oraz te, które zajmują się tematyką dom i ogród.  To wnioski z opracowanego przez Kolportera podsumowania dystrybucji tytułów prasowych w 2017 r.
W wakacje chętnie czytaliśmy i… rozwiązywaliśmy krzyżówki

temu

Czasopisma dla pań i krzyżówki to dwie kategorie wydawnictw prasowych, po które najchętniej sięgaliśmy podczas tegorocznych wakacji – wynika z analiz przeprowadzonych przez Kolportera.
Kolporter liderem dostawców prasy do stacji paliw

temu

Kolporter współpracuje już z blisko 65% stacji paliw, znajdujących się na terenie Polski  i należących do koncernów paliwowych i sieci sprzedaży.
Saloniki Kolportera ze wzrostem sprzedaży prasy

temu

Rośnie  sprzedaż prasy w salonikach prasowych Kolportera. Największy wzrost  zanotowały czasopisma kobiece, pisma dla dzieci i wydawnictwa  hobbystyczne.
Kolporter wzbogacił swoją ofertę dystrybucyjną

temu

W pierwszym półroczu 2017 roku oferta dystrybucyjna Kolportera wzbogaciła się o blisko 140 nowych tytułów – tygodników, dwutygodników, miesięczników, roczników, wydawnictw jednorazowych i okazjonalnych.
Kolporter poszerza ofertę dystrybucyjną o nowe tytuły

temu

Blisko 50 nowych tytułów – tygodników, miesięczników, dwutygodników, wydawnictw jednorazowych i okazjonalnych – znalazło się w ofercie dystrybucyjnej Kolportera w pierwszym kwartale 2017 r.
Kolporter dociera do gmin

temu

Kolporter dostarcza prasę do wszystkich powiatów i do 98% gmin w Polsce – wynika z najnowszych analiz przeprowadzonych przez spółkę. – Jesteśmy wszędzie tam, gdzie są czytelnicy prasy – przekonuje Dariusz Materek, rzecznik Kolportera.
Więcej nośników w ofercie Kolportera

temu

Kolporter rozwija ofertę nośników, wspierających sprzedaż prasy. Dzięki temu – jak twierdzą przedstawiciele spółki – wydawcy i sprzedawcy mogą znacząco zwiększać sprzedaż wybranych tytułów.
Kolekcje wydawnicze stale na topie

temu

Kolekcje zabawek, gadżetów, naklejek czy książek to dziś stała część oferty wydawców prasowych. Zdaniem przedstawicieli Kolportera są istotnym elementem rynku prasowego i jedną z najdynamiczniej rozwijających się kategorii.
Propozycje wydawnicze na Mundial

temu

W związku z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej oferta dystrybucyjna Kolportera poszerzyła się o publikacje, przygotowane przez wydawców z myślą o kibicach.
Kolporter pozytywnie o rynku prasowym w 2017 r.

temu

Rośnie zainteresowanie czytelników czasopismami religijnymi oraz zajmującymi się zdrowiem i medycyną. Coraz chętniej sięgamy również po czasopisma dla pań oraz te, które zajmują się tematyką dom i ogród.  To wnioski z opracowanego przez Kolportera podsumowania dystrybucji tytułów prasowych w 2017 r.
W wakacje chętnie czytaliśmy i… rozwiązywaliśmy krzyżówki

temu

Czasopisma dla pań i krzyżówki to dwie kategorie wydawnictw prasowych, po które najchętniej sięgaliśmy podczas tegorocznych wakacji – wynika z analiz przeprowadzonych przez Kolportera.
Kolporter liderem dostawców prasy do stacji paliw

temu

Kolporter współpracuje już z blisko 65% stacji paliw, znajdujących się na terenie Polski  i należących do koncernów paliwowych i sieci sprzedaży.
Saloniki Kolportera ze wzrostem sprzedaży prasy

temu

Rośnie  sprzedaż prasy w salonikach prasowych Kolportera. Największy wzrost  zanotowały czasopisma kobiece, pisma dla dzieci i wydawnictwa  hobbystyczne.
Kolporter wzbogacił swoją ofertę dystrybucyjną

temu

W pierwszym półroczu 2017 roku oferta dystrybucyjna Kolportera wzbogaciła się o blisko 140 nowych tytułów – tygodników, dwutygodników, miesięczników, roczników, wydawnictw jednorazowych i okazjonalnych.
Kolporter poszerza ofertę dystrybucyjną o nowe tytuły

temu

Blisko 50 nowych tytułów – tygodników, miesięczników, dwutygodników, wydawnictw jednorazowych i okazjonalnych – znalazło się w ofercie dystrybucyjnej Kolportera w pierwszym kwartale 2017 r.
1
2
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.