Gaming coraz popularniejszy

temu

Rośnie popularność gier i produktów gamingowych w salonikach Kolportera. Z danych za pierwszy kwartał br. wynika, że spośród klientów odwiedzających saloniki w tym okresie blisko 200 tysięcy kupiło jakiś produkt z tej kategorii.
Rośnie popularność akcji „buy & get” w salonikach Kolportera

temu

Kilka tysięcy klientów wzięło udział w wiosennej akcji promocyjnej „1-2-3 ucztujesz Ty!”, organizowanej przez Telepizzę i koncern PepsiCo, we współpracy z Kolporterem.
„Śmiej się z… UPS” – nowa akcja w salonikach Kolportera

temu

„Kto się bawi i chlapie, ten nagrody MOLA łapie!” – takie hasło zachęca do udziału w promocji konsumenckiej „Śmiej się z… UPS”, który 16 kwietnia br. wystartował w sieci saloników Kolportera.
„1-2-3 ucztujesz Ty!” – nowa akcja w salonikach Kolportera

temu

Specjalny kod umożliwiający zakup trzech pizz w cenie jednej to nagroda, która czeka na klientów, którzy kupią w saloniku Kolportera dwa premiowane napoje koncernu PepsiCo. Promocja ruszyła 3 kwietnia i będzie trwać do końca miesiąca.
Kolporter uruchomił bezpłatny portal dla sprzedawców

temu

Kolporter uruchomił specjalny, bezpłatny portal do wszechstronnej komunikacji ze swoimi kontrahentami.
Fartuszki WINIARY w salonikach Kolportera

temu

Od 1 marca w salonikach prasowych Kolportera trwa akcja „Odbierz fartuszek z kolekcji WINIARY”.
Góralki Ciacho – nowe ciastka w salonikach

temu

Marka Góralki, znana dotychczas z chrupiących wafelków, wprowadza na rynek nowe produkty w nowej kategorii – wyjątkowe Góralki Ciacho. Można je kupić również w sieci saloników Kolportera, podobnie jak wafelki Góralki.
Kolporter nie boi się zakazu handlu w niedzielę

temu

– Zakładamy, że ustawa o zakazie handlu w niedzielę nie powinna wpłynąć negatywnie na nasz biznes – twierdzą przedstawiciele Kolportera. Ale zastrzegają – ryzyko jest, bo ostateczne skutki pozostają wielką niewiadomą dla całego sektora handlowego.
Nietypowy salonik Kolportera – wizytówką Kielc

temu

Najbardziej oryginalny salonik Kolportera działa od grudnia ub. roku na kieleckim Rynku. To wierna replika secesyjnego kiosku z początków XX wieku.
Kolporter poszerza ofertę biletów

temu

Bilety na koncerty i festiwale, wydarzenia kulturalne i sportowe, targi, a nawet wejściówki do różnych obiektów będzie można nabyć w salonikach Kolportera. To efekt umowy, którą spółka podpisała z firmą Fincerto Sp. z o. o. – właścicielem portalu KupBilet.pl.
Gaming coraz popularniejszy

temu

Rośnie popularność gier i produktów gamingowych w salonikach Kolportera. Z danych za pierwszy kwartał br. wynika, że spośród klientów odwiedzających saloniki w tym okresie blisko 200 tysięcy kupiło jakiś produkt z tej kategorii.
Rośnie popularność akcji „buy & get” w salonikach Kolportera

temu

Kilka tysięcy klientów wzięło udział w wiosennej akcji promocyjnej „1-2-3 ucztujesz Ty!”, organizowanej przez Telepizzę i koncern PepsiCo, we współpracy z Kolporterem.
„Śmiej się z… UPS” – nowa akcja w salonikach Kolportera

temu

„Kto się bawi i chlapie, ten nagrody MOLA łapie!” – takie hasło zachęca do udziału w promocji konsumenckiej „Śmiej się z… UPS”, który 16 kwietnia br. wystartował w sieci saloników Kolportera.
„1-2-3 ucztujesz Ty!” – nowa akcja w salonikach Kolportera

temu

Specjalny kod umożliwiający zakup trzech pizz w cenie jednej to nagroda, która czeka na klientów, którzy kupią w saloniku Kolportera dwa premiowane napoje koncernu PepsiCo. Promocja ruszyła 3 kwietnia i będzie trwać do końca miesiąca.
Kolporter uruchomił bezpłatny portal dla sprzedawców

temu

Kolporter uruchomił specjalny, bezpłatny portal do wszechstronnej komunikacji ze swoimi kontrahentami.
Fartuszki WINIARY w salonikach Kolportera

temu

Od 1 marca w salonikach prasowych Kolportera trwa akcja „Odbierz fartuszek z kolekcji WINIARY”.
Góralki Ciacho – nowe ciastka w salonikach

temu

Marka Góralki, znana dotychczas z chrupiących wafelków, wprowadza na rynek nowe produkty w nowej kategorii – wyjątkowe Góralki Ciacho. Można je kupić również w sieci saloników Kolportera, podobnie jak wafelki Góralki.
Kolporter nie boi się zakazu handlu w niedzielę

temu

– Zakładamy, że ustawa o zakazie handlu w niedzielę nie powinna wpłynąć negatywnie na nasz biznes – twierdzą przedstawiciele Kolportera. Ale zastrzegają – ryzyko jest, bo ostateczne skutki pozostają wielką niewiadomą dla całego sektora handlowego.
Nietypowy salonik Kolportera – wizytówką Kielc

temu

Najbardziej oryginalny salonik Kolportera działa od grudnia ub. roku na kieleckim Rynku. To wierna replika secesyjnego kiosku z początków XX wieku.
1
2
3
4