Kolporter rozwija Strefę Książki

temu

Ostatnie badania czytelnictwa w Polsce, przeprowadzone przez Bibliotekę Narodową, wykazały, że 38% Polaków czyta książki. Według analiz sprzedaży, w sieci saloników Kolportera, klienci chętnie kupują książki latem. Na tę porę roku przygotowywane są specjalne oferty i promocje.
Nowe akcje samplingowe w sieci Kolportera

temu

W czerwcu br. klienci wybranych saloników Kolportera, kupujący prasę kobiecą, mogą otrzymać dodatkowy gratis – ciastka zbożowe BelVita.
Kolporter poszerza ofertę biletów

temu

Bilety na koncerty i festiwale, wydarzenia kulturalne i sportowe, targi, a nawet wejściówki do różnych obiektów będzie można nabyć w salonikach Kolportera. To efekt umowy, którą spółka podpisała z firmą Fincerto Sp. z o. o. – właścicielem portalu KupBilet.pl.
Gaming coraz popularniejszy

temu

Rośnie popularność gier i produktów gamingowych w salonikach Kolportera. Z danych za pierwszy kwartał br. wynika, że spośród klientów odwiedzających saloniki w tym okresie blisko 200 tysięcy kupiło jakiś produkt z tej kategorii.
Rośnie popularność akcji „buy & get” w salonikach Kolportera

temu

Kilka tysięcy klientów wzięło udział w wiosennej akcji promocyjnej „1-2-3 ucztujesz Ty!”, organizowanej przez Telepizzę i koncern PepsiCo, we współpracy z Kolporterem.
„Śmiej się z… UPS” – nowa akcja w salonikach Kolportera

temu

„Kto się bawi i chlapie, ten nagrody MOLA łapie!” – takie hasło zachęca do udziału w promocji konsumenckiej „Śmiej się z… UPS”, który 16 kwietnia br. wystartował w sieci saloników Kolportera.
„1-2-3 ucztujesz Ty!” – nowa akcja w salonikach Kolportera

temu

Specjalny kod umożliwiający zakup trzech pizz w cenie jednej to nagroda, która czeka na klientów, którzy kupią w saloniku Kolportera dwa premiowane napoje koncernu PepsiCo. Promocja ruszyła 3 kwietnia i będzie trwać do końca miesiąca.
Kolporter uruchomił bezpłatny portal dla sprzedawców

temu

Kolporter uruchomił specjalny, bezpłatny portal do wszechstronnej komunikacji ze swoimi kontrahentami.
Fartuszki WINIARY w salonikach Kolportera

temu

Od 1 marca w salonikach prasowych Kolportera trwa akcja „Odbierz fartuszek z kolekcji WINIARY”.
Kolporter z certyfikatem Złotego Płatnika

temu

Firma Kolporter została uhonorowana certyfikatem „Złoty Płatnik 2017” i tym samym znalazła się w elitarnym gronie szczególnie wiarygodnych, zaufanych i rzetelnych partnerów biznesowych. To już kolejne tego typu wyróżnienie zdobyte przez spółkę z Kielc.
Kolporter rozwija Strefę Książki

temu

Ostatnie badania czytelnictwa w Polsce, przeprowadzone przez Bibliotekę Narodową, wykazały, że 38% Polaków czyta książki. Według analiz sprzedaży, w sieci saloników Kolportera, klienci chętnie kupują książki latem. Na tę porę roku przygotowywane są specjalne oferty i promocje.
Nowe akcje samplingowe w sieci Kolportera

temu

W czerwcu br. klienci wybranych saloników Kolportera, kupujący prasę kobiecą, mogą otrzymać dodatkowy gratis – ciastka zbożowe BelVita.
Kolporter poszerza ofertę biletów

temu

Bilety na koncerty i festiwale, wydarzenia kulturalne i sportowe, targi, a nawet wejściówki do różnych obiektów będzie można nabyć w salonikach Kolportera. To efekt umowy, którą spółka podpisała z firmą Fincerto Sp. z o. o. – właścicielem portalu KupBilet.pl.
Gaming coraz popularniejszy

temu

Rośnie popularność gier i produktów gamingowych w salonikach Kolportera. Z danych za pierwszy kwartał br. wynika, że spośród klientów odwiedzających saloniki w tym okresie blisko 200 tysięcy kupiło jakiś produkt z tej kategorii.
Rośnie popularność akcji „buy & get” w salonikach Kolportera

temu

Kilka tysięcy klientów wzięło udział w wiosennej akcji promocyjnej „1-2-3 ucztujesz Ty!”, organizowanej przez Telepizzę i koncern PepsiCo, we współpracy z Kolporterem.
„Śmiej się z… UPS” – nowa akcja w salonikach Kolportera

temu

„Kto się bawi i chlapie, ten nagrody MOLA łapie!” – takie hasło zachęca do udziału w promocji konsumenckiej „Śmiej się z… UPS”, który 16 kwietnia br. wystartował w sieci saloników Kolportera.
„1-2-3 ucztujesz Ty!” – nowa akcja w salonikach Kolportera

temu

Specjalny kod umożliwiający zakup trzech pizz w cenie jednej to nagroda, która czeka na klientów, którzy kupią w saloniku Kolportera dwa premiowane napoje koncernu PepsiCo. Promocja ruszyła 3 kwietnia i będzie trwać do końca miesiąca.
Kolporter uruchomił bezpłatny portal dla sprzedawców

temu

Kolporter uruchomił specjalny, bezpłatny portal do wszechstronnej komunikacji ze swoimi kontrahentami.
Fartuszki WINIARY w salonikach Kolportera

temu

Od 1 marca w salonikach prasowych Kolportera trwa akcja „Odbierz fartuszek z kolekcji WINIARY”.
1
2
3
4