Saloniki Kolportera partnerem ogólnopolskich kampanii promocyjnych

1 lutego br. w salonikach Kolportera ruszyła akcja wydawania nagród w programie konsumenckim „Milion Grześków do wygrania”. To kolejny ogólnopolski program promocyjny, którego partnerem jest Kolporter. W ubiegłym roku sieć saloników była wykorzystywana w ponad 30 tego ty...
Saloniki Kolportera z rosnącą sprzedażą

Rośnie sprzedaż w salonikach Kolportera – średnia na punkt w pierwszych trzech kwartałach br. była lepsza od analogicznego okresu w 2017 r. o ok. 6 proc.
Promocje w salonikach coraz popularniejsze

Programy konsumenckie i akcje samplingowe cieszą się coraz większą popularnością. W okresie od stycznia do października 2018 roku w sieci saloników Kolportera zorganizowano blisko 30 takich akcji, w których wydano klientom ponad 1,7 mln katalogów, próbek towarów i nagród...
Nowa karta Google Play w salonikach Kolportera

W ofercie saloników Kolportera znalazła się nowa karta Google Play o nominale 20 zł.
Coraz więcej promocji w salonikach

Ponad 700 tysięcy katalogów, próbek towarów i nagród wydano łącznie w pierwszym półroczu 2018 roku w salonikach Kolportera, w ramach różnego rodzaju akcji samplingowych i programów konsumenckich.
Saloniki Kolportera – sposób na własny biznes

Ponad 60 ajentów, od początku 2018 roku, nawiązało współpracę z firmą Kolporter i dołączyło do ekipy Partnerów, prowadzących saloniki, należące do sieci zarządzanej przez Departament Sieci Własnej Kolportera.
Kolporter otwarty na nowych ajentów

W pierwszym kwartale 2018 r. Kolporter podpisał umowy z 64 nowymi ajentami. Część z nich już prowadzi saloniki prasowe, pozostali kończą szkolenia i lada dzień rozpoczną pracę.
Marketerzy doceniają saloniki

W okresie przedświątecznym klienci saloników Kolportera mogą – przy okazji zakupu wybranego tytułu  prasowego – otrzymać gratis papier do pieczenia „Gosia” lub katalog świąteczny E. Leclerc. To efekt dwóch tzw. akcji samplingowych trwających w sieci Kolportera.
Po nagrody do saloniku

Ponad 700 tysięcy nagród zostało wydanych w salonikach prasowych Kolportera w 2017 r. w ramach różnego rodzaju akcji promocyjnych.
Wzrost sprzedaży produktów okołoprasowych w salonikach Kolportera

Sieć saloników Kolportera zanotowała w 2018 roku wzrost sprzedaży produktów okołoprasowych. W porównaniu do 2017 roku średnia roczna sprzedaż tych produktów, w przeliczeniu na jeden punkt sieci Kolportera, wzrosła aż o 9 procent.
Saloniki Kolportera partnerem ogólnopolskich kampanii promocyjnych

1 lutego br. w salonikach Kolportera ruszyła akcja wydawania nagród w programie konsumenckim „Milion Grześków do wygrania”. To kolejny ogólnopolski program promocyjny, którego partnerem jest Kolporter. W ubiegłym roku sieć saloników była wykorzystywana w ponad 30 tego ty...
Saloniki Kolportera z rosnącą sprzedażą

Rośnie sprzedaż w salonikach Kolportera – średnia na punkt w pierwszych trzech kwartałach br. była lepsza od analogicznego okresu w 2017 r. o ok. 6 proc.
Promocje w salonikach coraz popularniejsze

Programy konsumenckie i akcje samplingowe cieszą się coraz większą popularnością. W okresie od stycznia do października 2018 roku w sieci saloników Kolportera zorganizowano blisko 30 takich akcji, w których wydano klientom ponad 1,7 mln katalogów, próbek towarów i nagród...
Nowa karta Google Play w salonikach Kolportera

W ofercie saloników Kolportera znalazła się nowa karta Google Play o nominale 20 zł.
Coraz więcej promocji w salonikach

Ponad 700 tysięcy katalogów, próbek towarów i nagród wydano łącznie w pierwszym półroczu 2018 roku w salonikach Kolportera, w ramach różnego rodzaju akcji samplingowych i programów konsumenckich.
Saloniki Kolportera – sposób na własny biznes

Ponad 60 ajentów, od początku 2018 roku, nawiązało współpracę z firmą Kolporter i dołączyło do ekipy Partnerów, prowadzących saloniki, należące do sieci zarządzanej przez Departament Sieci Własnej Kolportera.
Kolporter otwarty na nowych ajentów

W pierwszym kwartale 2018 r. Kolporter podpisał umowy z 64 nowymi ajentami. Część z nich już prowadzi saloniki prasowe, pozostali kończą szkolenia i lada dzień rozpoczną pracę.
Marketerzy doceniają saloniki

W okresie przedświątecznym klienci saloników Kolportera mogą – przy okazji zakupu wybranego tytułu  prasowego – otrzymać gratis papier do pieczenia „Gosia” lub katalog świąteczny E. Leclerc. To efekt dwóch tzw. akcji samplingowych trwających w sieci Kolportera.
Po nagrody do saloniku

Ponad 700 tysięcy nagród zostało wydanych w salonikach prasowych Kolportera w 2017 r. w ramach różnego rodzaju akcji promocyjnych.
1
2
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.