Kolporter podsumował pierwszy kwartał w swojej sieci

Kolporter podsumował pierwszy kwartał w swojej sieci

Opublikowany

Prasa, papierosy i bilety komunikacji miejskiej to nadal najchętniej kupowane towary w salonikach prasowych – wynika z analizy przeprowadzonej przez Kolportera i podsumowującej sprzedaż w pierwszym kwartale 2017 r.

Poza tradycyjnym, wiodącym asortymentem klienci saloników prasowych chętnie kupowali także słone i słodkie przekąski, doładowania, napoje i… zapalniczki. Zainteresowaniem cieszyły się również artykuły tytoniowe i papiernicze.

Najpopularniejszą usługą, z której korzystają klienci saloników jest płatność rachunków. – Możliwość regulowania opłat w naszych punktach wprowadziliśmy w 2006 roku. Klienci przyzwyczaili się już do tego, że w saloniku mogą opłacić dowolny rachunek, ilość tego typu transakcji rośnie z roku na rok – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.  

– Nową tendencją, która jest wyraźnie widoczna w naszych analizach jest szybko rosnąca popularność nowoczesnych produktów, wprowadzonych do naszej oferty stosunkowo niedawno. To m.in. doładowania do gier, karty przedpłacone Paysafecard, e-bilety czy karty podarunkowe. Zarówno pod względem ilości sprzedanych produktów tego typu, jak i uzyskanego obrotu zaczynają być coraz bardziej znaczącym asortymentem. Przewidujemy, że w przyszłości ta tendencja będzie jeszcze wyraźniej  widoczna – dodaje Dariusz Materek.  

10 najczęściej kupowanych produktów i usług w salonikach prasowych Kolportera w I kwartale 2017 r. (pod względem ilości transakcji):

1.   Prasa
2.   Papierosy
3.   Bilety MZK
4.   Płatności rachunków
5.   Słodycze i słone przekąski
6.   Doładowania GSM
7.   Napoje i wody
8.   Zapalniczki i zapałki 9. Artykuły tytoniowe
10. Artykuły papiernicze

Udostępnij

Kolporter z doładowaniami Steam

Saloniki prasowe Kolportera poszerzyły swoją ofertę o doładowania do platformy Steam – najpopularniejszego na świecie serwisu cyfrowej dystrybucji gier.