Bilety na koncerty i festiwale, wydarzenia kulturalne i sportowe, targi, a nawet wejściówki do różnych obiektów będzie można nabyć w salonikach Kolportera. To efekt umowy, którą spółka podpisała z firmą Fincerto Sp. z o. o. – właścicielem portalu KupBilet.pl.
KupBilet.pl to platforma sprzedaży biletów na różne wydarzenia. Serwis współpracuje z ponad 1200 instytucjami, organizatorami wydarzeń kulturalnych i sportowych na terenie Polski. Za pośrednictwem platformy sprzedano prawie 30 milionów biletów na ponad 22 tysiące różnych imprez. Teraz będzie można je kupić również w salonikach Kolportera.
– Dotychczas w naszej sieci saloników można było nabyć jedynie bilety na spotkania wybranych klubów sportowych, szczególnie piłkarskich. Współpraca z właścicielem portalu KupBilet.pl to dla nas duży krok w rozwoju oferty asortymentowej, ale przede wszystkim wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.
– Poszerzenie oferty biletów na inne wydarzenia niż sportowe została poprzedzona analizą rynkową. Potwierdziła ona sygnały zgłaszane przez ajentów naszych saloników. Klienci bardzo wysoko ocenili możliwość zakupu wejściówek na różne wydarzenia w stacjonarnym punkcie. Jesteśmy przekonani, że dodanie do oferty tak szerokiej gamy biletów na różnorodne wydarzenia przyniesie korzyści obu firmom, a przede wszystkim klientom – mówi Arkadiusz Parlicki z Biura Handlowego Kolportera.
Zakup biletów oferowanych przez KupBilet.pl początkowo będzie możliwy w salonikach na terenie Kielc i województwa świętokrzyskiego. Sukcesywnie oferta będzie rozszerzana na kolejne miasta i województwa. W najbliższych tygodniach sprzedaż biletów ruszy w salonikach zlokalizowanych w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach i Gdańsku.