Już od listopada klienci saloników prasowych Kolportera będą mogli kupić karty podarunkowe serwisu Netflix.
Już od listopada klienci saloników prasowych Kolportera będą mogli kupić karty podarunkowe serwisu Netflix.
Netflix to jeden z najpopularniejszych na świecie serwisów umożliwiających oglądanie filmów, seriali i programów na dowolnym urządzeniu. Korzysta z niego 104 mln użytkowników w ponad 190 krajach, serwis każdego dnia udostępnia łącznie ponad 125 mln godzin filmów, seriali i programów.
W Polsce Netflix wystartował w styczniu 2016 r., jedenaście miesięcy później korzystało z niego już ok. 400 tys. osób. Stale rosnąca oferta popularnych seriali i filmów fabularnych powoduje, że serwis jest coraz chętniej odwiedzany przez polskich internautów.
W październiku br. Netflix wprowadził do polskich użytkowników karty podarunkowe w dwóch nominałach: 60 zł i 120 zł. Za ich pomocą można opłacić jeden z trzech wybranych w serwisie planów i przedłużyć aktywność konta. Od listopada oba nominały kart będą dostępne w całej sieci saloników Kolportera.
– Nasi klienci już od pewnego czasu pytali o karty Netflixa, staraliśmy się więc aby możliwie jak najszybciej znalazły się w naszej ofercie – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.