Oddział Logistyki Centralnej Kolportera wymienił na początku kwietnia br. dziewięć ciągników siodłowych na najnowszy model Mercedesa Actros.
– Dotychczasowe pojazdy służyły nam przez ponad 5 lat, każdy z nich przejechał przeszło 1,1 miliona kilometrów, więc nadszedł czas na wymianę – mówi dyrektor Mirosław Fiuk, dyrektor oddziału LC, mieszczącego się w Mościskach k. Warszawy. – Przez parę miesięcy testowaliśmy różne marki, ostatecznie decydując się na sprawdzone Actrosy. Nowe pojazdy zapewniają jeszcze większy komfort jazdy dla kierowców, najniższe koszty utrzymania, eksploatacji oraz jedną z najwyższych niezawodności, co jest kluczowe przy realizacji dostaw prasy.
W tej chwili flota oddziału LC liczy 12 ciągników – trzy nie zostały na razie wymienione, ponieważ były zakupione później i nie mają jeszcze dużego przebiegu. Pojazdy ciężarowe służą Kolporterowi nie tylko do przewożenia prasy, ale również do świadczenia usług zewnętrznych – transportu towarów pozaprasowych.
– Wykorzystujemy nasz tabor w maksymalny sposób. Aby więc zapewnić jak najwyższy poziom usług musimy dysponować najnowocześniejszymi narzędziami – podkreśla dyrektor Fiuk. W nowych Actrosach standard podróży znacząco przewyższa ten dostępny w samochodach osobowych klasy średniej. I co równie ważne pojazdy są ekonomiczne w eksploatacji. Automatyczna skrzynia biegów PowerShift 3 minimalizuje skutecznie zużycie paliwa i znacząco marginalizuje udział kierowcy, umożliwiając mu skupienie się na warunkach drogowych.
W tej chwili flota oddziału LC liczy 12 ciągników – trzy nie zostały na razie wymienione, ponieważ były zakupione później i nie mają jeszcze dużego przebiegu. Pojazdy ciężarowe służą Kolporterowi nie tylko do przewożenia prasy, ale również do świadczenia usług zewnętrznych – transportu towarów pozaprasowych.
– Wykorzystujemy nasz tabor w maksymalny sposób. Aby więc zapewnić jak najwyższy poziom usług musimy dysponować najnowocześniejszymi narzędziami – podkreśla dyrektor Fiuk. W nowych Actrosach standard podróży znacząco przewyższa ten dostępny w samochodach osobowych klasy średniej. I co równie ważne pojazdy są ekonomiczne w eksploatacji. Automatyczna skrzynia biegów PowerShift 3 minimalizuje skutecznie zużycie paliwa i znacząco marginalizuje udział kierowcy, umożliwiając mu skupienie się na warunkach drogowych.